tirsdag 30. oktober 2007

Da har hjulene begynt å rulle...

Der var vi i gang med aktiviteter rundt friluftsgruppa. Jeg har i dag kommet ned fra fjellet etter en minnerik ekskursjon inne i "Hurdals dype skoger." Men i all hyggen har jeg også tatt meg en prat med flere av guttene vedrørende de planene de er og blir en del av, hva som skjer og kommer til å skje fremover.

Jeg har nå introdusert bloggen og "bilde-hjemmesiden" vår på Flickr for de gjennom en mail på ITL. Jeg sendte derfor ut en henvendelse på ITL der jeg etterlyste mailadresser slik at de kan legges inn som aktive brukere av bloggsiden vår snarest mulig.

Responsen var positiv, så nå klør jeg etter å sette i gang!

2 kommentarer:

Thor-Arne Johansen sa...

Spennende Mats, men skal elevene være aktive i forhold til å pubisere bilder?

Gry sa...

Dette må jo være en glimrende anledning til å lære elevene om holdninger til hva som kan/ikke kan legges ut i det åpne rom.