tirsdag 6. november 2007

Nye undervisningssekvenser comin' up...

Neste plan for mitt vedkommende er å bygge opp to bildeserier på flickr eller som en photostory. Dette gjelder:
  • Pakking av sekk
  • Bekledning vinterstid.
Måten dette skal skje på, er at jeg lager bildeserier etter "step-by-step"-prinsippet.
Siden supermodellene Naomi Campbell, Arnfinn Kjelland og Linda Evangelista takket nei til å være modell for vintertøyet mitt, så må en nok "trø te sjøl".
Så nå må jeg jakte fotograf her.
Heldigvis stilles det lite krav til modellen , men heller til hvordan han kler seg. La det være utgangspunktet ;-)

ML

2 kommentarer:

Thor-Arne Johansen sa...

Spennende prosjekt Mats.

Franciska sa...

Så enkelt kan det faktisk gjøres, og dette kunne jeg ha gjort for de som er her hos meg også!!!
Genialt M!